Audi A6 Allroad
Page 1 of 1 • Share
În timp ce Audi ne atrăgea atenția către Salonul Auto de la Detroit unde a fost prezentată versiunea restilizată a m odelului A4 Allroad (care va înlocui A4 Avant pe piața americană), undeva în Germania, departe de ochii lumii, se dezvelea noua generație A6 Allroad.
Pentru a umple golul din segmentul pe care practic l-a inventat, Audi continuă tradiția cu cea de-a treia generație de break-uri înălțate, bune la absolut orice, dezvoltând noul model pe baza celei mai recente platforme a limuzinei de clasă mare, A6.
Noul A6 Allroad are o lungime de 4,94 m, 1,90 m pe lățime și 1,47 în înălțime, fiind cu câțiva milimetri mai lung decât break-ul pe care este bazat. În plus, caroseria noului Allroad stă cu 60 mm mai sus decât a modelului A6 Avant obișnuit.
Pe lângă grila masivă a radiatorului, cu al său grătar cromat, versiunea Allroad a lui A6 vine cu bare parașoc redesenate, aripi mai evazate cu protecții din plastic negru și scuturi din oțel inoxidabil pentru a proteja dedesubturile mașinii și terminația evacuării, în eventualitatea în care cineva chiar se va avânta în teren accidentat cu acest break.
În echiparea standard, modelul vine echipat cu jante de 18” în cinci brațe, echipate cu anvelope 235/55, dar pentru pretențioși, Audi oferă opțional roți de 19 și 20 inch.
Ceea ce diferențiază cu adevărat A6 Allroad de fratele mai mic bazat pe A4, este suspensia pneumatică adaptivă disponibilă în echiparea standard, care coboară garda la sol cu 15 mm la viteze mari și o ridică cu până la 35 mm la simpla apăsare a unui buton. În plus, modul special „lift”, disponibil doar la viteze mici, mai adaugă încă 10 mm peste ce s-a enumerat mai sus.
În spiritul noii game A6, greutatea lui Allroad a scăzut cu până la 70 kg comparat cu generația precedentă, în condițiile în care dimensiunile au crescut iar opționalele disponibile sunt considerabil mai numeroase.
Evident, la interior există îndeajuns de mult spațiu pentru ca cinci ocupanți să traverseze un continent mai mic fără să se simtă înghesuiți în vreun fel. Ba mai mult, fiind la bază un break, Allroad este o mașină de familie perfectă, ce poate înghiți și câteva ieșiri în natură fără a rămâne suspendat pe orice bolovan mai înalt. Cât despre spațiul pentru bagaje, Allroad oferă un portbagaj de 565 litri, iar cu bancheta rabatată ai atât de mult loc la dispoziție, încât vei fi tentat să refuzi transportul inclus din prețul mobilierului pe care tocmai ți l-ai cumparat, convins fiind că vei înghesui acolo și o bibliotecă. Nu te va ajuta prea mult compartimentul din podeaua dublă, pentru că e bun doar pentru chestii mărunte.
Pentru Europa, au fost anunțate patru opțiuni de motorizare, toate cu configurație V6, dintre care doar una este alimentată cu benzină, pentru restul gamei preferându-se rafinatele motoare TDI. Mai exact, clienții amatori de benzinare vor putea alege impresionantul 3.0 TFSI evaluat la 310 CP și 440 Nm care împinge Allroad-ul până la 100 km/h în 5,9 secunde și continuă să accelereze până la 250 km/h, unde se lovește de limitarea electronică. Audi promite un consum mediu de doar 8,9 l/100 km pentru acest motor, dar chiar și luând în calcul toate îmbunătățirile ce au crescut eficiența cu până la 20%, această valoare pare greu de crezut pentru o mașină de aproape două tone cu tracțiune integrală permanentă.
Cele trei dieseluri disponibile sunt bazate pe propulsorul 3.0 TDI și dezvoltă 204 CP, 245 CP și în cazul versiunii bi-turbo nu mai puțin de 313 CP. Cel mai puternic diesel, cuplat la o cutie automată cu 8 viteze, permite un sprint 0-100 km/h în 5,6 secunde. Cu toată omnipotența acestui motor, viteza maximă tot nu trece de 250 km/h, așa că nu-ți rămâne decât să apelezi la serviciile unui tuner dacă vrei să-ți iei zborul într-un Allroad.
Audi a anunțat că vânzările noului A6 Allroad vor debuta în această primăvară, la un preț de pornire pentru piața germană de 54,600 €.
Pentru a umple golul din segmentul pe care practic l-a inventat, Audi continuă tradiția cu cea de-a treia generație de break-uri înălțate, bune la absolut orice, dezvoltând noul model pe baza celei mai recente platforme a limuzinei de clasă mare, A6.
Noul A6 Allroad are o lungime de 4,94 m, 1,90 m pe lățime și 1,47 în înălțime, fiind cu câțiva milimetri mai lung decât break-ul pe care este bazat. În plus, caroseria noului Allroad stă cu 60 mm mai sus decât a modelului A6 Avant obișnuit.
Pe lângă grila masivă a radiatorului, cu al său grătar cromat, versiunea Allroad a lui A6 vine cu bare parașoc redesenate, aripi mai evazate cu protecții din plastic negru și scuturi din oțel inoxidabil pentru a proteja dedesubturile mașinii și terminația evacuării, în eventualitatea în care cineva chiar se va avânta în teren accidentat cu acest break.
În echiparea standard, modelul vine echipat cu jante de 18” în cinci brațe, echipate cu anvelope 235/55, dar pentru pretențioși, Audi oferă opțional roți de 19 și 20 inch.
Ceea ce diferențiază cu adevărat A6 Allroad de fratele mai mic bazat pe A4, este suspensia pneumatică adaptivă disponibilă în echiparea standard, care coboară garda la sol cu 15 mm la viteze mari și o ridică cu până la 35 mm la simpla apăsare a unui buton. În plus, modul special „lift”, disponibil doar la viteze mici, mai adaugă încă 10 mm peste ce s-a enumerat mai sus.
În spiritul noii game A6, greutatea lui Allroad a scăzut cu până la 70 kg comparat cu generația precedentă, în condițiile în care dimensiunile au crescut iar opționalele disponibile sunt considerabil mai numeroase.
Evident, la interior există îndeajuns de mult spațiu pentru ca cinci ocupanți să traverseze un continent mai mic fără să se simtă înghesuiți în vreun fel. Ba mai mult, fiind la bază un break, Allroad este o mașină de familie perfectă, ce poate înghiți și câteva ieșiri în natură fără a rămâne suspendat pe orice bolovan mai înalt. Cât despre spațiul pentru bagaje, Allroad oferă un portbagaj de 565 litri, iar cu bancheta rabatată ai atât de mult loc la dispoziție, încât vei fi tentat să refuzi transportul inclus din prețul mobilierului pe care tocmai ți l-ai cumparat, convins fiind că vei înghesui acolo și o bibliotecă. Nu te va ajuta prea mult compartimentul din podeaua dublă, pentru că e bun doar pentru chestii mărunte.
Pentru Europa, au fost anunțate patru opțiuni de motorizare, toate cu configurație V6, dintre care doar una este alimentată cu benzină, pentru restul gamei preferându-se rafinatele motoare TDI. Mai exact, clienții amatori de benzinare vor putea alege impresionantul 3.0 TFSI evaluat la 310 CP și 440 Nm care împinge Allroad-ul până la 100 km/h în 5,9 secunde și continuă să accelereze până la 250 km/h, unde se lovește de limitarea electronică. Audi promite un consum mediu de doar 8,9 l/100 km pentru acest motor, dar chiar și luând în calcul toate îmbunătățirile ce au crescut eficiența cu până la 20%, această valoare pare greu de crezut pentru o mașină de aproape două tone cu tracțiune integrală permanentă.
Cele trei dieseluri disponibile sunt bazate pe propulsorul 3.0 TDI și dezvoltă 204 CP, 245 CP și în cazul versiunii bi-turbo nu mai puțin de 313 CP. Cel mai puternic diesel, cuplat la o cutie automată cu 8 viteze, permite un sprint 0-100 km/h în 5,6 secunde. Cu toată omnipotența acestui motor, viteza maximă tot nu trece de 250 km/h, așa că nu-ți rămâne decât să apelezi la serviciile unui tuner dacă vrei să-ți iei zborul într-un Allroad.
Audi a anunțat că vânzările noului A6 Allroad vor debuta în această primăvară, la un preț de pornire pentru piața germană de 54,600 €.
Create an account or log in to leave a reply
You need to be a member in order to leave a reply.
Page 1 of 1
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum